Toyota C-HR w odmianie GR SPORT Premiere Edition

Nowy napęd typu plug-in i specjalnie dostrojone zawieszenie

Toyota C-HR od lat zachwyca doskonałym układem jezdnym. Nie inaczej jest w przypadku nowej generacji auta, a zwłaszcza wersji specjalnej GR SPORT Premiere Edition z napędem 2.0 Hybrid Dynamic Force Plug-in 223 KM, gdzie zastosowano specjalnie dostrojone zawieszenie.

Toyota C-HR już w chwili debiutu zachwyciła doskonale zaprojektowanym układem jezdnym. Nad precyzją prowadzenia pracowali najlepsi inżynierowie marki. Nisko położony środek ciężkości, wielowahaczowe zawieszenie oraz platforma TNGA sprawiły, że model charakteryzował się dużą stabilnością nawet na nierównych drogach i wysokim komfortem jazdy.

W nowej generacji tego modelu każdy element został dopracowany pod kątem zachowania właściwości jezdnych, z których zasłynął poprzednik. Nowa Toyota C-HR nadal świetnie reaguje na polecenia kierowcy i daje przyjemność z prowadzenia. Zawieszenie, układ hamulcowy oraz układ kierowniczy zostały tak dostrojone, by kierowca miał poczucie kontroli nad autem.

Do wyboru jest kilka napędów hybrydowych do wyboru – o mocy 140 KM lub 197 KM, a także – po raz pierwszy – jako hybryda plug-in. Do każdego wariantu dostrojono zawieszenie, by samochód prowadził się komfortowo i pewnie.

Wersja GR SPORT Premiere Edition ze zmodyfikowanym zawieszeniem

Pełnię możliwości nowej Toyoty C-HR pokazuje limitowana wersja GR SPORT Premiere Edition. Można ją rozpoznać po 20" felgach aluminiowych GR SPORT, dodatkowym malowaniu nadwozia Bi-tone+ z tylną częścią auta w kolorze Night Sky Black, a także bogatym wyposażeniu, takim jak cyfrowe lusterko wsteczne, wyświetlacz projekcyjny na przedniej szybie (HUD) czy system Premium Audio JBL z 9 głośnikami.

Na szczególną uwagę zasługuje też zmodyfikowane zawieszenie. W wersji GR SPORT Premiere Edition z przodu zastosowano amortyzatory renomowanej marki ZF Sachs z systemem FSC, który dopasowuje siłę tłumienia do częstotliwości drgań. Z tyłu również jest ten system, a dodatkowo – dla poprawy prowadzenia i komfortu jazdy – wykorzystano elementy z miękkich materiałów. Ponadto przednia kolumna ma elementy tłumiące drgania.

Napęd typu plug-in

Napęd 2.0 Hybrid Dynamic Force Plug-in 223 KM to absolutna nowość w gamie Toyoty C-HR. Dzięki pojemnej baterii auto ma duży zasięg w trybie elektrycznym (do 66 km w cyklu mieszanym wg normy WLTP*), który jest nieoceniony zwłaszcza w ruchu miejskim. Co więcej, samochód z tym napędem rozpędza się od 0 do 100 km/h w 7,4 s, będąc najbardziej dynamiczną odmianą nowej generacji crossovera.

Nowa generacja Toyoty C-HR – w salonach w całej Polsce

Na żywo nową Toyotę C-HR będzie można zobaczyć od 11 września do 25 listopada 2023 roku podczas specjalnych pokazów zorganizowanych w polskich salonach marki. Publiczności zostanie zaprezentowana najwyższa wersja wyposażenia – Executive Premiere Edition.

Dodatkowo podczas pokazów będzie można zapoznać się ze wzorami felg, które są dostępne w nowej Toyocie C-HR, a także sprawdzić, jak w naturalnym świetle prezentują się lakiery przeznaczone dla tego modelu. Na odwiedzających będzie też czekać duży ekran, na którym można będzie skonfigurować swój egzemplarz nowej Toyoty C-HR.

W trakcie trwania pokazów będzie obowiązywała specjalna oferta przedsprzedażowa, w której nowa generacja crossovera kosztuje od 139 900 zł. Przygotowano też różne formy finansowania nowego auta. Tak np. w ramach programu KINTO ONE rata dla przedsiębiorców wynosi już od 1342 zł netto, a dla klientów indywidualnych – od 1653 zł brutto.

 

* Dane przed homologacją.

Pełna lista miejsc i terminów pokazów nowej Toyoty C-HR