“Od początku 2025 r. wchodzą nowe, bardzo restrykcyjne regulacje emisji CAFE. Części producentów będzie trudno je spełnić. Małym autom miejskim grozi wyginięcie – mówi Jacek Pawlak, prezes Toyota Central Europe.
Czy po 20 latach od wejścia do UE nasz rynek motoryzacyjny jest już podobny do tych w Europie Zachodniej? Na pewno nie. Są duże różnice, a pierwszą jest liczba sprzedawanych nowych samochodów w stosunku do liczby ludności. Mamy jeden z najniższych wskaźników w Europie. Pół miliona sprzedanych aut na 37 mln mieszkańców sytuuje nas na poziomie Rumunii czy Bułgarii. Co roku pojawia się też prawie milion starych samochodów z zagranicy, co jest niechlubnym rekordem. I choć można byłoby tłumaczyć...”
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ - PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU
Bądź szybszy niż ustawa przewiduje i skorzystaj z wyprzedaży sezonowej!